Ако желаете и вашата статия да се появи тук,моля пишете ни: streetracebg@abv.bg

понеделник, май 16, 2011

Изповедта на един "рацер".

Име: Harry
Години: 23
Занимание: Програмист

  "Всичко започна през далечната 95г. когато бях едва на 16 години ,но наследих от брат ми първата си кола Астра 2.0 16в екотек – 136коня. Още като млад рацер тепърва започвах да уча за колите и двигателите и напрактика не знаех какво притежавам.

Започнах леко по леко да развивам колата докато се стигна до първия ми старт,след като за първи път се качих на бояна. Още същата вечер постигнах 5 победи от 5 старта срещу вектра Хе, калибра Хе, астра гси 8в , астра гси 16в, астра г ОПЦ.

  След някакво време се сдобих с така мечтаната от мен кола .. Астра ГСИ ХЕ .. бивше притежание на „максо ” , „шерман ” и тн .


След ребилд на мотора и малки подобрения постигнах време 15,1 на божурище (колата беше пълна с цялото си оборудване) . Точно когато мислех ,че никога няма да сменя астрата ми изпадна да покарам БМВ 325и е36 .. в миг се влюбих в колата и я взех без много много да го мислия.

Така астрата стана притежание на Ангел и той постигна доста успехи с нея и до ден днешен побеждава сериозни коли ,като астрата разбира се е с доста подобрения от както беше в мен. Вече мислех ,че съм овладял задното до съвършенство когато се запознах с един човек който промени представите ми за спорта и колите като цяло. В миг разбрах ,че има още много да уча и исках да усвоя техниките на рали карането и карането на сняг . За целта БМВ-то вече не вършеше работа ,най-вече защото беше скъпа кола и едва ли щях да имам възможност да я развия. Като стар опелист отново взех Астра с 2.0 16в двигател и перфектно купе,идеална за целта.

Започнах да карам на  писти и трасена на които можех да се развия. Личен рекорд на п. Калояново с астрата: 1мин и 1 сек. Запознах се с доста състезатели ,хора от големия спорт и все повече исках и аз да бъда част от него . За съжаление за там са нужни доста средства който аз нямах и реших ,че или ще съм в спорта или излизам за винаги . За това се отказах от мечтата си и в момента карам „дизелче” J Сеат Ибиза 1.9 тди 131коня в момента към 180,


и когато ми дойде кефа разцъквам мотора Сузуки ГСХР 600"



4 коментара:

Възникна грешка в тази притурка