Ако желаете и вашата статия да се появи тук,моля пишете ни: streetracebg@abv.bg

събота, май 14, 2011

Toyota Supra 2JzTT - непроумяната мечта

Име: Стоян Андонов
Години: 23
Занимание: "си търся"

Бензинът на Андонов е в кръвта му още от около 13 годишна възраст. Още на 16г. се вози на Сузуки К2 750cc с максимална скорост. Първата му кола е закупено по странен за някои начин.На 15г. си продава телефона и с парите си купува кола - Варбург,след това минава през Трабант, Голф 1 кабрио,Пасат 1.8 КР, мотор Хонда Ф3.Накрая продава всичко и си взима Тайота Супра.


"Тя беше ... как да го кажа по-леко,не беше в цветущо здраве.. нямаше парно,цялата охладителна система беше запушена,окачването беше изпуснало... после смених всичко..от двигателя до задните гуми".Спирачките отпред са 4 бутални опозитни с 320мм дискове от лексус лс400,амортесьорите-билщайн жълт с правени канали за реглаж на височината..лично той е правил всичко.Япоцена е с двигател от Тойота Аристо (лимузина) 2JZТТ с доста сложно преправена инсталация заради смяната от атмосферен с турбо двигател.


Колата е на 1 бар,като максимално с тези турбини може 1,2 бар. Около 430hp. изкарват с този сетъп.Бъдещите планове са single турбо (мотора да е с една турбина) от рода на GT40,но там вече "финансите са много ненормални".Въпреки всичко малко по малко ще се зглоби колата.В момента се очаква смяна на скоростната кутия от автомачина с ръчна (6 степенна).Специални благодарности за помощта и вдъхновението на небезизвестния Дилян (darcosi) от Хонда клуб България. "Сигурно знаеш че съм я купил от Дилян и че ми е била мечта много време,дори още не мога да проумея,че я притежавам.

Видео,още незавършена можете да видите тук:



4 коментара:

  1. Да, тази тойота беше доста зле, но евала на пича, че я е стегнал.

    ОтговорИзтриване
  2. Единствено не ми харесва, че е с десен волан и най-много не ми харесва, че е сменил двигателя!На една кола да й смениш сърцето... то вече я караш на половината........

    ОтговорИзтриване

Възникна грешка в тази притурка